czwartek, 16 lutego 2012

L loves cake.

Dzisiaj tłusty czwartek i oczywiście wiążę się to z niczym innym jak pączkami, ciastkami, faworkami i całą resztą słodkości <3. Dla L to chyba jest druga gwiazdka. Ciekawi mnie to gdzie on to wszystko w sobie mieści. Magia! i nic innego. :
Tak. Nawet bohaterowie anime spędzają ten dzień na obżeraniu się. Przykład pokazany na obrazku po prawej. :3 [ao no exorcist ]

 Mimo to i tak dzisiaj zjadłam tylko dwa pączusie. ( nie wspominając o tym, że brat kupił 50 pączków...ciekawe kto to zje?) Jakoś tak nie mam dzisiaj ochoty na słodkie rzeczy, a właściwie na coś pikantnego i ostrego. <3 Jestem uzależniona od takich rzeczy... i to strasznie. ^.^''

A tak jeszcze na marginesie chciałam dodać, ze powoli zaczynam się przyzwyczajać do blogspota. :D Nawet spodobał mi się tworzenie własnego "szablonu" jeśli tak to można ująć. Jest dużo dodatków, które można dodać i jest to wielki plus. <3

1 komentarz:

  1. to twój nowy blog?
    interesujący! Bardzo mi się podoba dodałam siędo obserwatorów!
    Zapraszam do mnie www.the-heart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń