sobota, 18 lutego 2012

Odnawiam stare znajomości

Ohayo~

Wczoraj jakoś tal dotknęły mnie wspomnienia związane ze starą akademią. ^ ^ Uczęszczało się kiedyś na takie blogi, ale teraz to już praktycznie takich nie ma: nie możesz stawiać emotikon, sesje opisowe. Ahh... gdzie się podziały tamte czasy?  Po 4 latach udało mi się nawiązać kontakt z paroma osobami! I jestem w prawdziwym szoku. Mimo, że z lekka mnie nie kojarzyli, to i tak po czasie udało im się zajarzyć kim ja jestem! ^^.'' Byli w szoku i zastanawiali sie skąd znalazłam ich numer! xD ale zemnie to Sherlock Holmes! i detektyw Monk w Jednym! ^ ^. Mam taką nadzieję, że uda nam się nadrobić stracony czas. 4 lata to jednak dużo i mamy wiele do nadrobienia :/ I mimo tego, że znajomości i związki na odległość szybko się kończą, to i tak nadrobimy cztery lata!.

:3

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award Więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń