środa, 15 lutego 2012

Witam :3

Witam. ^^
Postanowiłam stworzyć bloga ( jak zwykle-kolejnego), lecz tym razem na blogspocie. Dziwne, gdyż nigdy za nim nie przepadałam, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Jednak dzisiejszy post poświęcę cosplayu, który planuje zrobić na lipcowy mizucon. Jak na razie udało mi się kupić materiał. Taak... za trzy metry materiału wydałam 60zł... to jakaś głupota, żeby tyle kosztowało... no cóż mimo tego się nie poddam.! ^^ i mam nadzieję, że uda mi się cosplay Yin z Darker than black. <3
(zdjęcie obok)

Elementy składowe:
-wig,
-materiał na bolerko
-materiał na sukienke
-fioletowa wstążka
-czarna wstążka
-rajstopki

Z czasem wstawię zdjęcia z prac oraz w stroju... ale do tego czasu musicie zadowolić się tym co będzie umieszczane na blogu.

3 komentarze:

  1. powodzenia na starcie bloga, mam nadzieję że szybko oswoisz się z blogspotem:) tymczasem zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej blogerów z onetu przenosi się tutaj - mam nadzieję, że równie szybko jak ja przekonasz się do blogspota, bo w porównaniu do niego onet wypada naprawdę blado. W każdym razie witam cię serdecznie i możesz być pewna, że zyskała stałą czytelniczkę ;)
    Po prostu nie mogę doczekać się twojego cosplayu. Naprawdę podziwiam osoby mające chęć, czas i cierpliwość, aby samodzielnie skompletować strój postaci z anime oraz odwagę, aby w nim wystąpić. Powiem ci w tajemnicy (mówiłam już o tym kiedyś), że jednym z moich marzeń jest pojechanie na konwent, ale jak na razie pozostaje to poza zasięgiem, bo wykluczają to moja nieśmiałość oraz brak towarzystwa ;3
    Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku. Też nie byłam jeszcze na żadnym konwencie, ale mam takie ambitne plany, żeby jechac w te wakacje. Tylko zostaje kwestia namówienia rodziców. jeszcze tak szczerze ^^ to jest mój pierwszy cosplay, więc będę musiała korzystać z pomocy mojej mamy. ( o ile mi pomoże :3)A co do blogu na onecie, to fakt on zanika i to bardzo, gdyż tutaj jest o wiele więcej funkcji i można wstawiać więcej dupereli co jest wielkim + :D
      Jak coś możemy kiedyś wybrać się razem na konwent ^^

      Usuń